8. januar 2019

Odličan Google alat za vaš početak: My Business


Ukoliko želite pokrenuti svoj biznis, razviti ili unaprijediti onaj koji već imate – na pravom ste mjestu! Sigurno da se digitaliziranom svijetu današnjice može staviti nekoliko ili više prigovora, ali nikako ne trebamo zaboraviti i koristiti brojne alate, prednosti i mogućnosti koje nam mogu biti od velike pomoći u razvoju našeg biznisa, pa samim tim i naše stvarnosti.

Da li želite bolje organizirati svoj posao ili više uvezani sa kolegama/icama ili zaposlenicima/ama? Želite doseći specifičnu grupu ljudi ili biti više dostupni? Ovaj alat vam može biti od velike pomoći!

Sigurni smo da želite iskoristiti svaku priliku da predstavite svoj biznis i promovirati svoje usluge na profesionalan i reprezentativan način! Upravo iz tih razloga, vam pišemo o vrlo jednostavnom i efikasnom Google alatu koji možete iskoristiti u navedene svrhe: My Business.

1. Privucite nove klijente svojim besplatnim poslovnim profilom na Google-u!

Besplatan poslovni profil vam omogućava da potencijalni klijeniti lako dođu do vas! Vaš poslovni profil će se pojaviti kao rezultat svaki put kada neko ukuca naziv vašeg preduzeća, firme ili organizacije na Google pretraživač ili Google mape.

Google My Business će vam takođe olakšati kreiranje i ažuriranje vašeg poslovnog profila – sa ciljem isticanja i boljeg poslovanja.

2. Kreirajte svoju besplatnu web lokaciju za samo nekoliko minuta!

Kada jednom napravite poslovni profil, Google My Business vam nudi opciju kreiranja web stranice, besplatno i lako - obzirom da će se na vašu web stranicu automatski generirati  informacije iz vašeg poslovnog profila. Naravno, postoji mogućnost prilagođavanja teksta, fotografija i dizajna.

3. Dijelite korisne informacije sa vašim klijentima!

Obavezno podijelite svoje radno vrijeme i lokaciju – kako bi znali gdje i kada ste dostupni. Ne ustručavajte se dijeliti fotografije i poruke koje govore o vašim dobrima ili uslugama. Omogućite vašim potencijalnim klijentima da se uvjere u vaš kvalitet.

4. Redovno ažurirajte!

Sve navedeno trebate nadograditi najnovijim vijestima, događajima, specijalitetima ili ponudama kako bi svi zainteresirani mogli znati šta se događa i kada.

5. Budite on-line i osvojite lojalnost vaših klijenata!

Peti, ali jedan od najvažnijih koraka u izgradnji dobrog biznisa i odlične reputacije – naravno, pored kvaliteta dobara i usluga, jeste komunikacija! Izgradite snažne odnose sa ljudima koji su vam najvažniji. Započnite razgovor sa svojim klijentima – direktan feedback koji možete dobiti je od neprocjenjive vrijednosti za vaše unapređenje.

Google My Business nudi još veliki broj opcija koje su vrlo lako razumljive jednom kada se odlučite kreirati svoj Google poslovni profil!