26. juli 2018

NLP radionica: Kako prevazići svaki prigovor u prodaji?


NLP Centar BiH organizuje besplatnu NLP radionicu „Kako prevazići svaki prigovor u prodaji?” koja će se održati u subotu, 28. jula, u prostorijama Centra za pastoral mladih (ul. Gatačka 18) u Sarajevu, sa početkom u 18 časova. Peđa Jovanović, NLP Master Trener, govoriće o tome kako da efektivno upravljate primjedbama klijenata koristeći NLP tehnike.

Da li znaš koliko puta dnevno “prodaješ” nešto? Bilo da prodaješ proizvod, predstavljaš svoju ideju menadžeru, prezentuješ projekat investitorima ili želiš da naučiš kako da uspješno odgovoriš na svaku primjedbu klijenta.

U svakom pregovaranju, prodaji ili poslovnom sastanku, postoji jedna prepreka koja ozbiljno može ugroziti postizanje uspješnog dogovora – PRIGOVOR sagovornika. Prigovori su, gotovo, izvjesnost. Čak i kupci koji su zainteresovani i motivisani za kupovinu imaju prigovore. Problem nije u prigovorima, već u neadekvatnoj reakciji na iste.

Nakon što prodavac čuje primjedbu ili prigovor kupca, najčešće se dešavaju dva scenarija – on nastavlja da vrši pritisak na klijenta ili se povlači. Postoje mnogo bolji načini komunikacije koji će voditi uspješnijoj prodaji i dugoročnoj saradnji.

Više stotina ljudi iz Beograda i Banjaluke imalo je priliku da  bude dio ove radionice, a po prvi put građani Sarajeva imaće priliku da slušaju o najefektivnijim tehnikama za upravljanje primjedbama klijenata u prodaji.

Na NLP radionici imaćete priliku da se kroz praktične i interaktivne vježbe upoznate sa najboljim i najefikasnijim tehnikama za uspješniju prodaju.

Ulaz je besplatan.

Iskoristite ovu jedinstvenu priliku i prijavite se putem kontakt telefona +387 (0)65 396 463 i e-mail adrese sarajevo@nlpcentar.ba. Više informacija možete pronaći putem zvaničnog websajta www.nlpcentar.ba ili zvanične facebook stranice NLP Centra BiH.

Kompletna informacija: NLP-radionica-clanak