Tema: Umjetna inteligencija u digitalnom marketingu
Centar za promociju civilnog društva (CPCD), je danas 23. aprila 2020. godine s početkom u 12 sati organizirao virtualno druženje i diskusiju povodom Međunarodnog dana djevojčica u informaciono-komunikacijskim tehnologijama (IKT). Tema diskusije bila je Umjetna inteligencija u digitalnom marketingu.
Moderatorica događaja je bila Nađa Zubčević, projektna menadžerica u Centru za promociju civilnog društva i bh. inovatorica. Govornice si bile Jasna Nuhić – Business Development Specialist u kompaniji ZIRA, Ena Žunić-Ćejvanović – Data Scientist u kompaniji Ministry of Programming, Amina Muzurović – Mobile Developer u kompaniji Mistral, te Latifa Imamović – marketing menadžerica kompanije Klika. Diskusiji je prisustvovalo 45 djevojčica zainteresiranih za karijeru u IT sektoru, kao i nauci općenito.
Uvodno obraćanje je vodila Nađa Zubčević, koja je istakla da CPCD, već tradicionalno, podržava napredak djevojčica u STE(A)M oblastima, te i ove godine organizira jedan ovakav event uprkos situaciji vezanoj za COVID-19.
Jasna Nuhić je govorila o široj primjeni umjetne inteligencije, s naglaskom na primjenu iste u medicini. Uz razne primjere, približila je djevojčicama i ovu upotrebu umjetne inteligencije, definirajući umjetnu inteligenciju i duboko učenje (deep learning) kao takve. Jasna je naglasila kako se ne trebamo bojati promjena koje umjetna inteligencija može donijeti, jer promjene često donose i korist.
Dalje, Ena Žunić je s djevojčicama podijelila svoja iskustva u radu i školovanju na CERN-u, pripremila prezentaciju o umjetnoj inteligenciji i mašinskom učenju, te povezala Data Science i umjetnu inteligenciju, naglašavajući i prednosti i mane korištenja umjetne inteligencije u svrhe digitalnog marketinga.
Amina Muzurović je u interaktivnoj diskusiji s djevojčicama govorila o target marketingu, umjetnoj inteligenciji, personalizaciji sadržaja kroz primjere iz svakodnevnog života.
Latifa Imamović je ponudila drukčiju perspektivu umjetne inteligencije, iz marketinškog ugla. Govorila je o digitalizaciji marketinga, društvenim mrežama, te sve popularnijoj upotrebi umjetne inteligencije u marketinške svrhe. Zaključila je da, ipak, umjetna inteligencija nema psihološku i kreativnu sposobnost koju imaju ljudi i da ih ne može u potpunosti zamijeniti u marketingu.
Nakon obraćanja svake od panelistica, djevojčice su imale priliku postaviti im pitanja, te se raspravljalo o privatnosti u doba umjetne inteligencije, potrebi izmjena kurikuluma u školama, izboru karijere, te programskim jezicima koji su se pokazali najkorisnijima.
Na pitanje učesnice Erne Alagić kako biti konkurentan i uspjeti u IT sektoru, Amina Muzurović odgovorila je da je bit u izazivanju samih sebe i radu na sebi, dodavši da je to pravi recept za uspjeh.
Nadamo se da su djevojčice koje su imale priliku slušati ovu diskusiju dodatno motivirane i da smo učinili još jedan korak ka razbijanju stereotipa i povećanju broja žena u IT sektoru.