Sarajevo, 14.2.2022.
Protokol br: 116/2022
Otvoreni postupak za dostavljanje ponuda br. NO 001 01/2022
Predmet | Nabavka 5 laptopa |
Ugovarač | Centar za promociju civilnog društva (CPCD) |
U okviru projekta | SMART Balkans – Civilno društvo za povezan Zapadni Balkan |
Lokacija isporuke | Marka Marulića 2/III |
Kontakt osoba | Vedran Vojinović |
Kontakt informacije | [email protected] |
Datum objave zahtjeva za ponudu | 14.02.2022 |
Trajanje poziva za dostavljanje ponuda | 15 dana |
Krajnji rok za dostavu ponuda | 28.02.2022. 17:00 |
Pozadina:
Centar za promociju civilnog društva (CPCD), skupa sa partnerskim organizacijama iz Albanije i Sjeverne Makedonije, implementira projekat pod nazivom SMART Balkans – Civilno društvo za povezan Zapadni Balkan, kojim doprinosi jačanju demokratija i euroatlantskih integracija u zemljama Zapadnog Balkana kroz osnaživanje civilnog sektora i OCD mreža. Cilj projekta je stvaranje čvrste podloge za održiv razvoj u Albaniji, Bosni i Hercegovini, Kosovu, Crnoj Gori, Sjevernoj Makedoniji i Srbiji. Neke od tema kojim se ovaj projekat bavi su borba protiv organizovanog kriminala, prevencija radikalizacije (uključujući nasilni ekstremizam), pomirenje kroz interkulturalni dijalog, reforme u euroatlantskim integracijama, ljudska prava i jednakost spolova (uključujući i nasilje u porodici), podrška za slobodu govora i nezavisne medije. Projekat finansira Ministarstvo vanjskih poslova Kraljevine Norveške grantom vrijednim preko 17 miliona EUR (34 miliona BAM).
Predmet nabavke:
Nabavka pet (5) laptopa za potrebe projekta SMART Balkans – Civilno društvo za povezan Zapadni Balkan
Jezički zahtjevi:
Ponuda i korespondencija vezana za ponudu između ponuđača i ugovarača komunicira se na jednom od službenih jezika u BiH.
Komunikacija sa ugovaračem:
Sve informacije u vezi sa nabavkom, zahtjevi za pojašnjenje i druge informacije, ponuđači mogu dobiti isključivo od kontakt osobe, u protivnom, drugi način korespondencije ugovarač neće smatrati valjanim.
Sva korespondencija između ugovarača i ponuđača treba se odvijati u pisanoj formi, putem e-maila. Upiti se mogu slati do 21.02.2022.
Kontakt osoba: Vedran Vojinović, [email protected]
Odgovori na sva pitanja pristigla do roka za upite, biti će objavljeni na web stranicama: CPCD-a www.civilnodrustvo.ba najkasnije do 23. februara 2022. godine do 12:00 h.
Priprema ponude:
Ponuđači su obavezni da pripreme ponude u skladu sa uslovima nabavke. Ponuđači moraju dostaviti informacije o registraciji i vlasničkoj strukturi, dokument koji izdaje nadležna institucija kod koje je pravni subjekt registrovan. Ponude koje nisu u skladu sa uslovima, biće odbačene kao neprihvatljive.
Ponuđači snose sve troškove nastale u toku pripreme i dostavljanja ponude. Ugovarač ne snosi nikakve troškove u postupku nabavke.
Ponuda mora sadržavati datum, potpis i pečat ovlaštenog lica ponuđača i kontakt informacije pravnog subjekta. Ponuđači su dužni dostaviti cijenu ponude u skladu sa svim karakteristikama ponude. U slučaju da ponuđač ne odgovori ovom zahtjevu, njegova ponuda će biti odbačena.
U roku za podnošenje ponuda, ponuđač može da izmijeni, dopuni ili povuče ponudu. Ponuđač podnosi izmjenu, dopunu ili povlačenje ponude pisanim putem u formi izjave sa potpisom i pečatom pravnog lica.
Tehnička specifikacija/ponuda:
Jedan od važnih priloga ovog javnog poziva jeste tehnička specifikacija/ponuda u kojoj se nalaze specifikacije laptopa koji su predmet nabavke (Annex 2).
Na prvoj stranici dokumenta opisano je kako se on popunjava.
Period važenja ponude:
Ponude moraju da važe do 30.04.2022., računajući od dana zatvaranja poziva za ponude.
Finansijska ponuda:
Finansijska ponuda se dostavlja na obrascu Finansijska ponuda (Annex 3).
Cijena ponude se piše brojevima i slovima, a izražava u konvertibilnim markama (BAM). U cijenu ponude uračunati su svi troškovi predmeta ponude i dostava na adresu Marka Marulića br.2/III 71 000 Sarajevo.
Cijene se iskazuju sa PDV-om. Ukoliko ponuđač nudi popust, potrebno ga je navesti.
Ukoliko ponuđač ne iskaže popust na način da je posebno iskazan u obrascu za cijene, smatraće se da ga nije ni ponudio.
U slučaju neslaganja iznosa upisanih brojčano i slovima, prednost se daje iznosu upisanom slovima. Ugovarač ne može imati nikakve dodatne troškove, osim onih koji su navedeni u ovom obrascu.
Ponude se podnose elektronski na email adresu naznačenu u sekciji “Način dostavljanja ponude”, a e-mail treba da sadži sljedeće dokumente:
Sve ponude primaju elektronskim putem, CPCD mora potvrditi prijem ponude u roku od 24h od prijema.
Uslovi za kvalifikaciju ponuđača:
Ugovarač će odbiti ponudu, ukoliko je ponuđač, koji je dostavio ponudu, izvršio bilo koju ilegalnu radnju, dao ili namjerava dati poklon nekom od uposlenika kod ugovarača, u vidu novčanog iznosa ili nekom drugom obliku, u pokušaju da izvrši uticaj na sam tok postupka nabavke.
U slučaju da ponuda, koju ugovarač primi u toku postupka nabavke, prouzrokuje ili može prouzrokovati sukob interesa, u skladu sa internim procedurama CPCDa i sa vežećim propisima o sukobu interesa u Bosni i Hercegovini, ugovarač će postupiti u skladu sa propisima.
Rok za donošenje odluke o izboru:
Ugovorač će donijeti odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača u roku od 7 (sedam) dana od roka za podnošenje ponuda.
Ugovarač će izabranog ponuđača obavijestiti o prihvatanju ponude najkasnija u roku od 7 dana. U istom periodu biće obaviješteni i svi ostali ponuđači u postupku nabavke, čija ponuda nije prihvaćena.
Rok, načini i uslovi plaćanja izabranom ponuđaču:
Plaćanje izabranom ponuđaču, će se izvršiti u roku od 15 dana po izvršenom poslu, od dana zaprimanja fakture za realizovanu nabavku, na žiro račun ponuđača, koji je dostavljen u ponudi.
Avansno plaćanje nije predviđeno ovim pozivom.
Kriterij za odabir najbolje ponude:
Ugovarač će donijeti odluku o najuspješnijoj ponudi na osnovu najboljeg kvaliteta usluga za ponuđenu cijenu.
Način dostavljanja ponude:
Ponude se dostavljaju emailom na adresu [email protected] sa naznakom u SUBJECTu maila:
Ponuda po otvorenom postupku za dostavljanje ponuda br. NO 001 01/2022 (naziv ponuđača)
U tijelu maila se navode nazivi svih dostavljenih dokumenata, a dokumenti se imenuju kao što su nabrojani u sekciji „Priprema ponude“.
Svi dokumenti koji sadrže potpise i pečate trebaju biti dostavljeni u PDF formatu. Finansijske ponude se dostavljaju u Excel dokumentima. Dokumentaciju ne stavljati u ZIP.file ili bilo koji drugi kompresovani format.
Maksimalna veličina maila može biti 10 MB. U slučaju da su dokumenti u prilogu veći od 10 MB, rasporedite dokumente u više mailova s tim da u polje SUBJECT: u prvom mailu upisujete: Ponuda po otvorenom postupku za dostavljanje ponuda br. NO 001 01/2022 (naziv ponuđača)_x/#, umjesto oznake „x“ upisujete redoslijedni broj maila, a umjesto oznake „#“ upisujete ukupan broj mailova koje ćete poslati. U tijelu maila navodite numerisanu listu svih priloženih dokumenata u tom mailu.
Krajnji rok za dostavljanje je 28.02.2022. 17:00