Protokol broj: 1563/2022
Datum: 9.11.2022. godine
N-R-NO 001 – 002/2022
Nabavka i štampa promotivnih materijala
Predmet | Nabavka i štampa promotivnih materijala |
Ugovarač | Centar za promociju civilnog društva (CPCD) |
U okviru projekta | Smart Balkans Smart Balkans – Civilno društvo za povezan Zapadni Balkan |
Lokacija isporuke | BiH |
Kontakt osoba | Dajana Cvjetković |
Kontakt informacije | [email protected] |
Datum objave zahtjeva za ponudu | 9.11.2022. |
Trajanje poziva za dostavljanje ponuda | 15 dana |
Krajnji rok za dostavu ponuda | 24.11.2022. do 15:00h |
Ukratko o ugovaraču i projektu:
Centar za promociju civilnog društva (CPCD), sa partnerskim organizacijama iz Albanije – Institute for Democracy and Mediation (IDM) i Sjeverne Makedonije – Center for Research and Policy Making (CRPM), implementira projekat pod nazivom SMART Balkan – Civilno društvo za povezan Zapadni Balkan, kojim doprinosi jačanju participativnih demokratija i evroatlantskih integracija na Zapadnom Balkanu osnaživanjem organizacija civilnog društva (OCD) i mreža OCD za snažniju i aktivniju ulogu u stvaranju mirnih i inkluzivnih društava za održiv razvoj u Albaniji, Bosni i Hercegovini, Kosovu, Crnoj Gori, Sjevernoj Makedoniji i Srbiji. Područja djelovanja projekta su: jačanje kapaciteta i podsticanje aktivnije uloge organizacija civilnog društva; stvaranje regionalnih partnerstava između organizacija civilnog društva; povećanje uticaja građana i građanki na promjene putem OCD-a čime se unapređuje sigurnost i stabilnost i upravljanje u regiji Zapadnog Balkana; podizanje svijesti javnosti o važnosti aktivnog učešća civilnog društva u značajnim razvojim inicijativama
Projekat finansira Ministarstvo vanjskih poslova Kraljevine Norveške grantom vrijednim preko 17 miliona EUR (34 miliona BAM).
Predmet nabavke je nabavka i štampa promotivnog materijala
Uzimajući u obzir specifične ciljeve i viziju Smart Balkans projekta, od ponuđača se očekuje sljedeće:
Osigurati nabavku, kvalitet, ispravnost i potrebnu količinu sljedećih promotivnih materijala:
Od odabranog Izvršioca posla se očekuje sljedeće:
Pravo prijave imaju sva pravna lica iz Bosne i Hercegovine koja imaju registrovanu djelatnost prodaje, uvoza i/ili distribucije kancelarijskog materijala i opreme, promotivnih artikala, poslovnih poklona, kompjuterske opreme i sličnog asortimana proizvoda.
Ponuda i korespodencija vezana za ponudu između ponuđača i ugovarača komunicira se na jednom od službenih jezika u BiH. Svi promotivni materijali treba da budu brendirani u skladu sa instrukcijama Naručioca prema postojećim kreativnim rješenjima i pravilima vidljivosti Smart Balkans projekta.
Sve informacije u vezi sa nabavkom, zahtjevi za pojašnjenje i druge informacije, ponuđači mogu dobiti isključivo od kontakt osobe, u protivnom drugi način korespondencije ugovarač neće smatrati valjanim. Sva korespondencija između ugovarača i ponuđača treba se odvijati u pisanoj formi, putem e-maila sa naznakom u naslovu mail-a: NO 001 1563/2022 Upit – Nabavka i štampa promotivnih materijala.
Kontakt osoba je Dajana Cvjetković
Upiti se mogu slati do 16.11.2022. godine
Odgovori na sva pitanja pristigla do roka za upite biće objedinjeni i kao takvi javno objavljeni na web stranici www.civilnodrustvo.ba i www.smartbalkansproject.org, najkasnije do 21.11.2022. godine
Ponude se dostavljaju na email adresu naznačenu u sekciji „Način dostavljanja ponude“.
Ponuđači su obavezni da pripreme ponude u skladu sa uslovima nabavke. Ponude koje nisu u skladu sa navedenim uslovima, neće se uzeti u razmatranje.
Ponuđači snose sve troškove nastale u toku pripreme i dostavljanja ponude.
Ponuda mora sadržavati datum i potpis ponuđača sa kontakt informacijama. Ukoliko sadrži više od jedne stranice, potrebno je da sve stranice ponude budu numerisane, na način da je vidljiv redni broj stranice.
U roku za podnošenje ponuda, ponuđač može da izmijeni, dopuni ili povuče ponudu. Ponuđač podnosi izmjenu, dopunu ili povlačenje ponude sa naznakom jedne od opcija: „Izmjena/dopuna/povlačenje ponude br. NO 001 1563/2022“.
Prijava za pravna lica:
1. Prijavni obrazac sa kontakt podacima potpisano i ovjereno (Annex 1)
2. Rješenje o registraciji kompanije, ne starije od 3 mjeseca (ponuđač mora biti registrovan za obavljanje djelatnosti koje su predmet ovog postupka nabavke)
3. Dostaviti primjere – slike materijala koji su navedeni u pozivu
4. Finansijsku ponudu (Annex 2)
5. Potpisanu izjavu časti (Annex 3)
6. Popunjenu tehničku specifikaciju (Annex 4)
6. Uvjerenje o nekažnjavanju (Važi samo za odabranog ponuđača)
7. Uvjerenje o nevođenju krivičnog postupka odgovorne osobe (Važi samo za odabranog ponuđača)
Sve ponude se primaju elektronskim putem. CPCD mora potvrditi prijem ponude u roku od 24h od prijema.
Iznos ponude treba biti iskazan brojevima i slovima, te izražen u konvertibilnim markama (KM). U iznos ponude treba uračunati sve troškove u vezi predmeta ponude. Ponuđači koji su PDV obveznici iskazuju neto iznos za svaku stavku, ukupan neto iznos ponude, iznos PDV-a na ukupan iznos ponude, kao i ukupan iznos ponude s PDV-om.
Ponuđač može napraviti specifikaciju troška po stavkama kako smatra da je potrebno. Ponuđač može napraviti specifikaciju troška po stavkama kako smatra da je potrebno.
Period važenja ponude je 30 dana, računajući od dana zatvaranja poziva za ponude. Period važenja ponude treba biti jasno iskazan u ponudi.
Ugovorač će donijeti odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača najkasnije pet (5) radnih dana od isteka roka za podnošenje ponuda.
Svi ponuđači će biti pismeno obaviješteni o rezultatima ovog poziva.
Plaćanje izabranom ponuđaču će se izvršiti na žiro račun ponuđača, po primitku finalne fakture nakon izvršavanja usluge. Rokovi plaćanja mogu biti i drugačije definisani između izabranog ponuđača i naručioca što će se precizirati ugovorom.
Ugovarač će donijeti odluku o najuspješnijoj ponudi na osnovu najboljeg ponuđenog kvaliteta za ponuđenu cijenu.
Ugovarač će donijeti odluku o najuspješnijoj ponudi na osnovu sljedećih kriterija:
Ponuđači su obavezni da pripreme ponude i dostave dokumente u skladu sa navedenim zahtjevima. Ponude koje nisu u skladu sa navedenim zahtjevima neće se uzeti u razmatranje. Ponude se dostavljaju e-mailom na adresu: [email protected]
Krajnji rok za dostavljanje ponude je 24.11.2022. do 15:00h.
Ugovarač će izabranog ponuđača obavijestiti o prihvatanju ponude najkasnije u roku od 15 dana. U istom periodu bit će obaviješteni i svi ostali ponuđači u postupku nabavke, čija ponuda nije prihvaćena.