OGLASI ZA POSAO
Centar za promociju civilnog društva (CPCD) je neprofitna organizacija osnovana 1996. godine u Sarajevu, a djeluje na području cijele BiH i regije zapadnog Balkana kroz pružanje kvalitetnih programa i usluga organizacijama, medijima, poslovnom sektoru, vlastima, građanima/kama i poticanje njihove međusobne saradnje i umrežavanja.
U zadnjih 25 godina CPCD se etablirao kao organizacija koja jača kapacitete organizacija i samog civilnog društva pružajući tehničku, savjetodavnu, zagovaračku i grant podršku.
Tražimo profesionalne, komunikativne, motivisane, entuzijastične, proaktivne osobe, koje su spremne raditi u timu!
Na osnovu ukazanih potreba, CPCD raspisuje oglase za prijem u radni odnos na određeno vrijeme:
- Menadžer/ica projekta (1 izvršitelj/ka)
Menadžeri/ica projeka direktno je odgovoran/na za upravljanje cijelim programom te vođenje tima. Direktno komunicira sa direktoricom, menadžericom finansija i menadžericom programa kao i sa drugim projektnim osobljem, kako bi u skladu sa internim programskim i finansijskim procedurama, zahtjevima donatora i pozitivnim zakonskim propisima procesuirao/la programsko i finansijsko poslovanje u okviru projekta.
Pored opštih zakonskih uslova za zasnivanje radnog odnosa, kandidati/kandidatkinje trebaju ispunjavati i posebne uslove:
- Univerzitetska diploma (poželjno fakultet društvenog smjera)
- Najmanje 5 godine iskustva u radu u nevladinim organizacijama na poslovima upravljanja projektima
- Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima
- Odlična pisana i usmena komunikacija
- Aktivno poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru
- Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office (sa fokusom na napredno poznavanje korištenja programa Excel i Word), internet pretraživanja i e-mail komunikacije
Lični pristup poslu:
- Posvećenost dosezanju organizacijskih ali i projektnih ciljeva
- Samostalnost u radu, sposobnost donošenja odluka i upravljanja pripremom, implementacijom i evaluacijom aktivnosti
- Analiza i sinteza su osnovni pristupi u svakom zadatku
- Ljudi su ključan faktor za uspješnog svakog tima
- Preciznost i tačnost u radu sa naglaskom na detalje
- Proaktivnost, inovativnost, strateška orijentiranost i komunikativnost
- Poštivanje rokova i efikasno upravljanje vremenom
- Fleksibilnost i prilagodljivost svim poslovnim izazovima
- Spremnost na putovanja i rad na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine
- Opredjeljenost prema timskom radu
- Spremnost za rad u dinamičnom okruženju
2. Menadžer/ica grantova (1 izvršitelj/ka)
Menadžeri/ica grantova direktno je odgovoran/na za upravljanje cijelim programom dodjele i praćenja grantova, što uključčuje i vođenje tima za ovu projektnu oblast. Direktno komunicira sa direktoricom, menadžericom finansija i menadžericom projekta kao i sa drugim projektnim osobljem, kako bi u skladu sa internim finansijskim procedurama, zahtjevima donatora i pozitivnim zakonskim propisima procesuirao/la finansijsko poslovanje u okviru projekta.
Pored opštih zakonskih uslova za zasnivanje radnog odnosa, kandidati/kandidatkinje trebaju ispunjavati i posebne uslove:
- Univerzitetska diploma (poželjno Ekonomski fakultet)
- Poželjno poznavanje programa Quicken
- Najmanje 5 godine iskustva u radu u nevladinim organizacijama na dodjeli i praćenju grantova, poželjno iskustvo u istim ili sličnim poslovima u regiji Zapadnog Balkana
- Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima
- Odlična pisana i usmena komunikacija
- Aktivno poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru
- Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office (sa fokusom na napredno poznavanje korištenja programa Excel i Word), internet pretraživanja i e-mail komunikacije
Lični pristup poslu:
- Preciznost i tačnost u radu sa naglaskom na detalje
- Sposobnost samostalnog izvršenja zadataka od početka do kraja procesa
- Proaktivnost, inovativnost usmjerena ka rješavanju izazovnih situacija
- Poštivanje rokova i efikasno upravljanje vremenom
- Fleksibilnost i prilagodljivost svim poslovnim izazovima
- Spremnost na putovanja i rad na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine i zemalja regije Zapadnog Balkana
- Opredjeljenost prema timskom radu
- Spremnost za rad u dinamičnom okruženju
3. Službenik/ca za grantove (1 izvršitelj/ka)
Službenik/ca za grantove je odgovoran/na za planiranje i implementaciju jedne komponente projekta koja se tiče dodjele i praćenja implementacije grantova drugim organizacijama. Direktno komunicira sa projektnom menadžericom, drugim projektnim osobljem, partnerima i organizacijama civilnog društva. Projektnoj menadžerici osigurava tačne, pravovremene i pravilno dokumentirane aktivnosti i isporuku rezultata unutar zadatog programskog portfolia.
Pored opštih zakonskih uslova za zasnivanje radnog odnosa, kandidati/kandidatkinje trebaju ispunjavati i posebne uslove:
- Univerzitetska diploma (poželjno)
- Najmanje 3 godine iskustva u radu u nevladinim organizacijama, ili javnom sektoru i vladinim tijelima, na razvojnim projektima u okviru kojih je bio/bila zadužena za dodjelju i praćenje grantova
- Vozačka dozvola B kategorije i iskustvo
- Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima
- Aktivno poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru
- Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office, internet pretraživanja i e-mail komunikacije
Lični pristup poslu:
- Samostalnost u radu, sposobnost donošenja odluka i upravljanja pripremom, implementacijom i evaluacijom aktivnosti
- Spremnost na putovanja i rad na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine i zemalja Zapadnog Balkana
- Sposobnost samostalnog izvršenja zadataka od početka do kraja procesa
- Proaktivan pristup, strateška orijentiranost i komunikativnost
- Spremnost za samostalan rad ali i rad u timu
- Proaktivnost i inovativnost
4. Projektni/a službenik/ica (2 izvršitelja/ke)
Projektni/a službenik/ca direktno je odgovoran/na za planiranje i implementaciju jedne komponente projekta. Direktno komunicira sa projektnom menadžericom, drugim projektnim osobljem, partnerima i organizacijama civilnog društva. Projektnoj menadžerici osigurava tačne, pravovremene i pravilno dokumentirane aktivnosti i isporuku rezultata unutar zadatog programskog portfolia.
Pored opštih zakonskih uslova za zasnivanje radnog odnosa, kandidati/kandidatkinje trebaju ispunjavati i posebne uslove:
- Univerzitetska diploma (poželjno)
- Najmanje 3 godine iskustva u radu u nevladinim organizacijama, ili javnom sektoru i vladinim tijelima, na razvojnim projektima usmjerenim na civilno društvo
- Vozačka dozvola B kategorije i iskustvo
- Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima
- Aktivno poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru
- Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office, internet pretraživanja i e-mail komunikacije
- Poznavanje principa digitalnog marketinga će se smatrati prednošću
Lični pristup poslu:
- Samostalnost u radu, sposobnost donošenja odluka i upravljanja pripremom, implementacijom i evaluacijom aktivnosti
- Spremnost na putovanja i rad na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine i zemalja Zapadnog Balkana
- Proaktivan pristup, strateška orijentiranost i komunikativnost
- Spremnost za samostalan rad ali i rad u timu
- Proaktivnost i inovativnost
Sva radna mjesta su u Sarajevu.
Očekivani period trajanja ugovora je do decembra 2023. godine, sa mogućnošću produženja.
Motivaciono pismo i CV (sa minimalno 3 reference/kontakti prethodnih poslodavaca) je potrebno poslati putem emaila na [email protected] najkasnije do petka 10.12.2021. godine do 17:00. U naslovu emaila obavezno naznačiti poziciju za koju se prijavljujete.
Kandidati/kinje čija aplikacija bude odobrana za drugi krug selekcije će biti obaviješteni o datumu, mjestu i vremenu održavanja intervjua.