

U okviru projekta CRAFTY, Centar za promociju civilnog društva održao je dvodnevni online trening na temu marketing i pozicioniranje na tržištu za 50 obrtnica.
Trening koji je vodila marketinška stručnjakinja Melisa Tolja Mešić, održan je 27. i 28.1. s početkom u 11:00.
Obrtnice su imale priliku dobiti uvid u svijet digitalnih strategija, marketinga, osnova korištenja društvenih mreža u promotivne svrhe i slično. Neke od njih dobile su priliku da se unaprijede njihove društvene mreže uz analizu sadržaja i publike.
Jedna od učesnica, Hajra Bojadžija, izjavila je da je “CRAFTY trening vrlo koristan, te da je lijepo vidjeti da neko misli na dobrobit obrtnica”, dodavši kako joj je drago da može računati na podršku i da su informacije koje je dobila putem treninga od značaja za plasiranje proizvoda obrtnica na tržište.
Projekat CRAFTY kojeg implementira Centar za promociju civilnog društva, a financira Ministarstvo vanjskih poslova Sjedinjenih Američkih država (Department of State), za cilj ima ekonomsko osnaživanje žena iz Čitluka, Mostara i Sarajeva kroz ohrabrivanje ove skupine da registrira svoje obrte i pridruži se tržištu.