

U današnjem brzom i konkurentnom digitalnom svijetu, online alati su neophodni ako želite biti u toku.
Međutim, u moru online alata i softvera, može biti teško odabrati pravi za vašu nevladinu organizaciju. Čini se da mnogi od njih nude slične pogodnosti, a mnogi su skupi za većinu nevladinih organizacija.
Kako otkriti najbolje online alate i softvere, kada svi oni obećavaju sjajne rezultate?
Mi vam donosimo nekoliko prijedloga.
Istraživanja pokazuju da je marketing putem e-pošte najefikasniji način za nevladine organizacije da izgrade svijest, steknu potencijalne klijente i zadrže trenutne kupce.
MailChimp vam omogućava da lako prilagodite i brendirate svoju e-poštu. Možete koristiti njihov raspon šablona ili kreirati svoje. Također imate mogućnost da uklonite MailChimp logo sa dna svake e-poruke.
MailChimp pruža detaljnu analitiku koja vam omogućava da vidite koliko je pretplatnika otvorilo vašu e-poštu, na koje linkove su najčešće kliknuli, te koliko je ljudi odjavilo pretplatu nakon što je primilo vašu e-poštu.
Opcije sa MailcCimpom su brojne!
Ako imate manje od 2.000 pretplatnika e-pošte, možete besplatno koristiti najosnovniji plan MailChimp-a. Ovo je odlična vijest za nevladine organizacije koje su prilično nove u industriji i imaju ograničena sredstva.
Ako ste umorni od beskrajnih mejlovima i počinjete da se osjećate zbunjeno oko toga ko je na šta odgovorio i u vezi sa kojim projektom, Slack je pravi alat za vas.
Slack se smatra “aplikacijom za razmjenu poruka”. Cilj Slacka je olakšati komunikaciju i saradnju među kolegama/icama.
Sistem je strukturiran donekle slično društvenim medijima. Na lijevoj strani su „kanali“ – možete kreirati kanal za projekat, tim ili ideju. Kada kreirate kanal, svi mogu vidjeti šta se dešava na tom kanalu. Oni se nazivaju “otvoreni kanali”. Također možete kreirati privatne kanale na kojima možete dijeliti povjerljive informacije sa samo nekoliko članova/ica tima.
Još jedna prednost Slacka je da se može integrirati sa mnogim drugim web servisima: Google Drive, Trello, Asana, Dropbox… Možete dijeliti datoteke, tabele, veze i još mnogo toga.
Slack je potpuno besplatan za korištenje.
Analitika je nešto što bi svaka organizacija koja održava web stranicu trebala raditi, profitna ili neprofitna. Google Analytics omogućava vašoj nevladinoj organizaciji da prati onlajn konverzije.
Jedna od najboljih stvari u vezi s Google Analyticsom je to što možete donijeti odluke o tome gdje bi vaše osoblje trebalo provoditi svoje vrijeme. Kapacitet resursa je često problem za mnoge nevladine organizacije, a Google Analytics pomaže u rješavanju ovih problema. Možete razumjeti koji su vizualni elementi učinkoviti, koji blogovi privlače najviše čitalaca/teljki, koje kampanje donose najviše rezultata itd. Kada znate šta radi, a šta ne, možete donositi bolje odluke za svoju nevladinu organizaciju.
Osnovna usluga je besplatna, što je obično dovoljno za većinu web stranica, ali postoji i plaćena premium verzija.
Da li vam upravljanje društvenim mrežama izaziva zabrinutost? Da li ponekad shvatite da se bliži kraj dana, a da još niste ništa objavili na svojim društvenim mrežama?
Buffer vam omogućava da kreirate i planirate sadržaj kada imate vremena, a zatim ga objavljujete u vaše ime prema rasporedu koji ste postavili.
Na ovaj način, Buffer vam omogućava da upravljate svim vašim računima na jednom mjestu, štedeći vrijeme. Možete odabrati datume i vrijeme kada nešto želite objaviti na računu društvenih medija.
Buffer vam također omogućava da sarađujete sa vašim timom. Budući da vam Buffer omogućava da često i dosljedno objavljujete uz minimalan napor, može vam pomoći da izgradite veći doseg. Njegovi analitički alati će također procijeniti vaše objave kako bi zaključili najbolje moguće vrijeme za dijeljenje vašeg sadržaja.
Buffer nudi početne planove po cijeni od 0 USD i 15 USD (gdje vam besplatni plan omogućava upravljanje s tri naloga na društvenim mrežama) i Business Plans po cijeni od 99 USD, 199 USD i 299 USD. Buffer također nudi 50% popusta svim registrovanim nevladinim organizacijama. Sve što je potrebno da dostavite jeste vašu vašu zvaničnu dokumentaciju.
Današnja publika zahtijeva angažovanje visokokvalitetnog vizuelnog sadržaja. Standardi za fotografije i video zapise objavljene na društvenim mrežama postaju sve viši.
Za mnoge nevladine organizacije ovo može biti stresno iskušenje osim ako ne zaposle profesionalnog dizajnera.
Međutim, mnoge nevladine organizacije to ne mogu priuštiti. Canva nudi odlično rješenje za nevladine organizacije koje ionako žele stvoriti odličan vizualni sadržaj.
Canva pomaže u kreiranju vizualnog sadržaja za društvene mreže i marketinške materijale. Nudi hiljade šablona, što ga čini brzim i lakim za stvaranje privlačne grafike. Njegova premium verzija, Canva Work, nudi još više alata.
Možete čak postaviti i komplet brendova uključujući boje vašeg brenda, fontove (možete čak i prenijeti font ako ga imate) i logotipe. Također je lako kreirati i spremiti brendirane predloške tako da im svi u vašem timu mogu pristupiti.
Canva nudi besplatno Canva Work nevladinim organizacijama. Ovo svakako treba dodatno provjeriti, jer su mijenjali politiku vezano za ovu opciju.
Asana je jedan od najboljih besplatnih alata za upravljanje projektima sa atraktivnim interfejsom. Bilo da vaš tim implementira veliki ili mali projekat, sigurno ćete ostati organizirani i na pravom putu koristeći Asanine osnovne alate: tokove rada projekta, dodjelu zadataka, uspostavljanje tima, rokove i komentare.
U Asani, korisnici/ce se pridružuju projektima i timovima prema potrebi. Svaki projekat ima listu zadataka. Svaki zadatak može imati podzadatke, kao i primatelja, rok, priloge, komentare, oznake i pratioce. Ove zadatke i podzadatke koristite za praćenje rada. Komentari i drugi podaci pomažu vam da shvatite šta se dešava sa zadatkom, tako da ne morate razgovarati o ovim stvarima putem e-pošte ili na neki drugi način. Kako se zadaci i podzadaci završe, sva njihova historija i sve što se dogodilo na kraju je pridruženo samom zadatku.
Asana je besplatna za do 15 korisnika/ca. Ako imate dodatne korisnike/ce, Asana Premium je dostupna za 8,33 USD mjesečno.
Evernote je alat za bilježenje koji pruža mjesto za vaše liste, bilješke, podsjetnike i ideje. Ako vama ili vašem timu treba jednostavno mjesto za pisanje bilješki tokom sastanka ili spontanih ideja dok ste u pokretu, razmislite o korištenju Evernotea za svoju nevladinu organizaciju.
Grammarly je moćan alat za pisanje koji ispravlja gramatiku i pomaže vam da pišete i izražavate se na najbolji mogući način predlažući alternativne riječi ili fraze. Samo počnite kucati i Grammarly će automatski izvući prijedloge ili ispravke. Pomoću ove aplikacije možete izbjeći gramatičke greške bilo da kucate na Gmailu, Facebooku, Slacku ili drugim platformama.
Ako stalno trebate skenirati i slati dokumente, isprobajte Adobe Scan.
Ovaj alat za skeniranje vam omogućava snimanje i pretvaranje dokumenata i obrazaca u PDF dokumente. Jednostavno snimite fotografiju svog dokumenta ili papirnih bilješki i Adobe Scan će početi s radom. Alat automatski prepoznaje tekst, što olakšava isticanje bilješki ili čak kreiranje interaktivnih dokumenata kao što su obrasci.
Bilo da se borite s upravljanjem e-pošte, fokusiranjem na posao ili komuniciranjem sa svojim timom, postoji tehnologija koja vam može pomoći da postignete svoje ciljeve i ostanete organizirani.
Počnite istraživati ove alate već danas!