Centar za promociju civilnog društva raspisuje oglas za posao (2 pozicije)!
Centar za promociju civilnog društva (CPCD) je neprofitna organizacija osnovana 1996. godine u Sarajevu, a djeluje na području cijele BiH i regije Zapadnog Balkana kroz implementaciju kvalitetnih programa i pružanje usluga organizacijama, medijima, poslovnom sektoru, vlastima, građanima/kama i poticanje njihove međusobne saradnje i umrežavanja.
U svojih 26 godina postojanja, CPCD se etablirao kao organizacija koja jača kapacitete organizacija i samog civilnog društva pružajući tehničku, savjetodavnu, zagovaračku i grant podršku.
Tražimo profesionalne, komunikativne, motivisane, entuzijastične, proaktivne osobe, koje su spremne raditi u timu!
Na osnovu ukazanih potreba , CPCD raspisuje oglase za prijem u radni odnos na određeno vrijeme:
- Menadžer/ica komunikacija na projektu Misli o prirodi! (1 izvršitelj/ka)
Mi tražimo Menadžera/icu komunikacija sa iskustvom u kreiranju i implementiranju strateških komunikacijskih planova.
Više o projektu: Misli o prirodi!
Menadžer/ica komunikacija direktno je odgovoran/na za upravljanje procesom komuniciranja projekta Misli o prirodi!, što uključuje strateško upravljanje odnosima s javnošću kroz planiranje i usmjeravanje komunikacijskih aktivnosti, upravljanje društvenim mrežama, saradnju sa medijima i usmjeravanje kreiranja promotivnih i drugih komunikacijskih materijala za projekat.
Direktno komunicira sa direktoricom, menadžericom projekta i službenicima/ama angažiranim na projektu, kako bi u skladu sa projektnim planom, planom promocije i komuniciranja, zahtjevima donatora i struke vodio/la komunikacije projekta.
Lični pristup poslu:
- Sklonost strateškom planiranju procesa komunikacija, kroz analitički pristup i izraženu kreativnost, te sintezu svih komunikacijskih ciljeva projekta
- Preciznost i tačnost u radu sa naglaskom na detalje i kreativnost, posebno u vođenju društvenih mreža i kreiranju promotivnih i komunikacijskih materijala za projekte i organizaciju
- Sposobnost samostalnog izvršenja zadataka od početka do kraja procesa, uključujući planiranje programskih aktivnosti i potrebnih budžeta za vođenje kampanje
- Proaktivnost, inovativnost usmjerena ka rješavanju izazovnih situacija i novih komunikacijskih trendova
- Spremnost za reagovanje u kriznim situacijama i u slučaju potrebe, razvijanje i implementacija plana kriznog komuniciranja u slučaju potrebe
- Spremnost na putovanja i rad na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine
Pored opštih zakonskih uslova za zasnivanje radnog odnosa, kandidati/kandidatkinje trebaju ispunjavati i posebne uslove:
- Univerzitetska diploma (poželjno Ekonomski fakultet smjer Marketing ili Fakultet političkih nauka smjer Komunikologija ili Žurnalistika, ili drugi fakultet društvenog smjera);
- Najmanje 5 godina iskustva u radu, u marketing agenciji, odjelu za komunikacije ili marketing institucije, kompanije ili nevladine organizacije, na poslovima upravljanja komunikacijama organizacije i/ili promocije projekata, društveno odgovornih inicijativa i drugih srodnih djelatnosti
- Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima i engleskom jeziku
- Odlična pisana i usmena komunikacija
- Aktivno poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru
- Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office, internet pretraživanja i e-mail komunikacije, upravljanje web stranicom (wordpress)
- Vozačka dozvola B kategorije(aktivan vozač/ica) – prednost
2. Menadžer/ica grantova SMART Balkans (1 izvršitelj/ka)
Mi tražimo Menadžera/icu grantova za naš najznačajiniji program jačanja kapaciteta organizacija civilnog društva u regiji Zapadnog Balkana kojeg sprovodimo sa dvije partnerske organizacije iz Sjeverne Makedonije i Albanije. Riječ o projektu, kojeg finansira Ministarstvo vanjskih poslova Kraljevine Norveške u iznosu od 17 miliona EUR, SMART Balkans – Civilno društvo za povezan Zapadni Balkan koji je počeo sa djelovanjem 1. januara 2022. i traje do decembra 2025.
Više o projektu: SMART Balkans
Menadžeri/ica grantova je odgovorna za planiranje, implementiranje i koordinaciju projektne komponente Grantovi. Komponenta obuhvata upravljanje već uspostavljenim sistemom za dodjelu 7 vrsta grantova u 6 zemalja Zapadnog Balkana, praćenje implementacije i rezutata dodijeljenih grantova. Menadžer/ica radi u regionanom timu kojeg čini osoblje tri organizacije, a samostalno je odgovorna za upravljanje timom od 4 osobe. Direktno komunicira sa direktoricom CPCD, menadžericom finansija i menadžericom projekta kao i sa drugim projektnim osobljem, kako bi u skladu sa internim finansijskim procedurama, zahtjevima donatora i pozitivnim zakonskim propisima procesuirao/la finansijsko poslovanje u okviru projekta.
Ova menadžerska pozicija predstavlja spoj strateške i funkcionalneuloge koja obuhvata zadatke vezane za planiranje i proces dodjele grantova, administraciju, mjesečno izvještavanje te procjena uspješnosti procesa dodjele i implementacije grantova u svih 6 zemalja.
Predviđeni zadaci i odgovornosti:
- Planiranje, vođenje i upravljanje sistemom za dodjelu i monitoring grantova u svih 6 zemalja Zapadnog Balkana
- Posvećenost učenju, rastu i razvoju na individualnom polju ali i nivou tima kako bi se osigurala sinhronizirana ali i na istim standardima zasnovana distribucija grantova u svim projektnim zemljama
- Administracija grantova, komunikacija sa grantijima, posjete aktivnostima, monitoring posjete i praćenje izvještavanja
- Koordinacija projektne komponente Grantovi i pripadajućih aktivnosti, te doprinos implementaciji drugih projektnih komponenti koje su programski veoma povezane
- Aktivna podrška i doprinos implementaciji projekta SMART Balkans
- Javno predstavljanje organizacije i projekta na događajima, konferencijama, sastancima i u medijima
Lični pristup poslu:
- Izražena motiviranost za rad, lični rast i napredak
- Orijentisanost prema rezultatima, posvećenost dosezanju organizacijskih ali i projektnih ciljeva
- Posvećenost oblasti razvoja civilnog sektora
- Samostalnost u radu, sposobnost donošenja odluka i upravljanja
- Ljudi su ključan faktor za uspješnog svakog tima
- Osjećaj za prilagodbu stila komuniciranja različitim situacijama i ciljevima, kako interno tako i eksterno
- Preciznost i tačnost u radu sa naglaskom na detalje
- Proaktivnost, inovativnost, strateška orijentiranost i komunikativnost
- Poštivanje rokova i efikasno upravljanje vremenom, na način da se postiže balans između kvalitete urađenog posla i brzinom izvršenja zadatka
- Fleksibilnost i prilagodljivost novim poslovnim izazovima
- Spremnost na putovanja i rad na teritoriji svih 6 zemalja Zapadnog Balkana
- Opredjeljenost prema timskom radu
- Spremnost za rad u dinamičnom okruženju ali i donošenje vlastitih ideja, kontakata i pristupa u radu
Pored opštih zakonskih uslova za zasnivanje radnog odnosa, kandidati/kandidatkinje trebaju ispunjavati i posebne uslove:
- Univerzitetska diploma (poželjno Ekonomski fakultet)
- Sveobuhvatno znanje i razumijevanje civilnog sektora u regiji Zapadnog Balkana sa fokusom na procese i mehanizme finansiranja civilnog sektora
- Najmanje 3 godine iskustva u radu u nevladinim organizacijama na dodjeli i praćenju grantova, poželjno iskustvo u istim ili sličnim poslovima u regiji Zapadnog Balkana
- Iskustvo u radu u oblasti sigurnost, stabilnost i dobro upravljanja će se smatrati prednošću
- Poželjno poznavanje programa Quicken, ili nekog drugog računovodstvenog programa
- Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima
- Aktivno poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru
- Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office (sa fokusom na napredno poznavanje korištenja programa Excel i Word), internet pretraživanja i e-mail komunikacije
- Vozačka dozvola B kategorije, aktivno korištenje vozila
CPCD nudi:
- Jedinstvenu i izuzetno izazovnu profesionalnu priliku za rast, učenje i djelovanje u oblasti distribucije grantova sa višemilijonskim iznosom u regiji Zapadnog Balkana
- Upoznavanje i korištenje jedinstvenog, prilagođenog i za potrebe civilnog sektora Zapadnog Balkana, razvijenog mehanizma dodjele grantova
- Podržavajuće, organizovano i dobro utemeljeno organizacijsko okruženje nephodno za stabilno upravljanje višemilionskim programom
- Okruženje u kojem se cjeloživotno učenje njeguje, i inovativna rješenja i doprinos razvoju postojećih mehanizama cijene
- Organizacionu strukturu koja je dobro uspostavljena na način da podržava individualizam, samostalnost u radu i priliku za kreiranjem vlastitih modaliteta upravljanja koji su u skladu sa strateškim okvirom organizacije
- Dobar timski duh, profesionalizam, dinamičnost i posvećenost izvršenju zadataka
- Putovanja u zemlje Zapadnog Balkana i uspostavljanje važnih poslovnih odnosa sa najznačajnijim organizacijama u sektoru
Sva radna mjesta su u Sarajevu.
Radni odnos se sklapa na godinu dana sa mogućnošću produženja, a probni period traje 6 mjeseci.
Motivaciono pismo (sa primjerom najmanje jedne uspješno implementirane kampanje za poziciju br.1) i CV (sa minimalno 3 reference/kontakta osoba koje mogu posvjedočiti o kvalitetu rada kandidata(kandidatkinje) potrebno je poslati putem emaila na [email protected] najkasnije do petka 12.1.2023. godine do 15:00 sati.
U naslovu emaila obavezno naznačiti naziv pozicije za koju se prijavljujete.
Kandidati/kinje čija aplikacija bude odobrana za drugi krug selekcije će biti obaviješteni o datumu, mjestu i vremenu održavanja intervjua.