

Sarajevo 19.10.2022.
Protokol br: 1347/2022
| Predmet | Angažman eksperta/ice za kreiranje kurikuluma holističkog programa obrazovanja odraslih pod nazivom “Finansijsko upravljanje u nevladinom sektoru” |
| Ugovarač | Centar za promociju civilnog društva (CPCD) |
| U okviru projekta | Saradnja sa DVV International – Profesionalizacija centara za obrazovanje odraslih u Evropi |
| Lokacija isporuke | [email protected] |
| Kontakt osoba | Sanela Čičić |
| Kontakt informacije | [email protected] |
| Datum objave zahtjeva za ponudu | 19.10.2022. |
| Trajanje poziva za dostavljanje ponuda | 15 dana |
| Krajnji rok za dostavu ponuda | 2.11.2022. do 16:00h |
Centar za promociju civilnog društva (CPCD) je organizacija sa dvodecenijskim iskustvom u oblasti jačanja kapaciteta pojedinaca/ki, organizacija, institucija i privrednih subjekata čiji je stručni tim uvidio potrebu da se resursni centar formalizuje kao odjeljenje u okviru CPCD, te u skladu sa Zakonom o obrazovanju odraslih u Kantonu Sarajevo, je zvanično registrovan SMART Centar za obrazovanje odraslih, koji je evidentiran u nadležnom ministarstvo kao Organizator obrazovanja odraslih.
CPCD smatra da je obrazovanje kamen temeljac demokratskog društva, ekonomije – rasta i socijalne stabilnosti. Obrazovanje nije samo ljudsko pravo, već omogućava i ostvarivanje prava drugih, stoga ulaže velike napore u razvoj neformalnih obrazovnih programa u okviru SMART Centra za obrazovanje odraslih.
Na osnovu dugogodišnjeg praćenja i analiziranja stanja, sa fokusom na kapacitete organizacija civilnog društva (OCD)i vladine institucije koje sarađuju sa OCD, ali i iskustva stečenog kroz programe raspodjele grantova udruženjima i fondacijama u BiH ali i zemljama regije Zapadnog Balkana i Turske, nametnula se potreba za kreiranjem specijalizovanog programa jačanja kapaciteta u oblasti finansijskog upravljanja organizacijom i projektima.
Nacionalni ured Njemačkog saveza visokih narodnih škola u Bosni i Hercegovini (DVV International) je prepoznao važnu ulogu CPCD – SMART centra za obrazovanje odraslih u promoviranju obrazovanja odraslih u Bosni i Hercegovini. Stoga je DVV International pružio profesionalnu i podršku u vidu sufinansiranja u implementaciji projekta. Projektne aktivnosti CPCD-a su u skladu sastrategijomDVV Internationala i ciljem „Profesionalizacija centara za obrazovanje odraslih u Evropi“, br. 2021.2613.4, Ministarstva za privrednu saradnju i razvoj Savezne Republike Njemačke u Bosni i Hercegovini. DVV International, između ostalog, podržava izradu jednog holističkog programa obrazovanja odraslih u skladu sa potrebama lokalne zajednice, odnosno obrazovnog tržišta, pod nazivom „Finansijsko upravljanje u nevladinom sektoru“.
Predmet nabavke:
Ponuđač/ice će kreirati kurikulum holističkog programa obrazovanja odraslih pod nazivom “Finansijsko upravljanje u nevladinom sektoru”.
Kurikulum treba sadržavati pet modula, odnosno tematskih cjelina, koje su logički povezane u cjelinu koja će polaznicima/ama pružiti priliku da steknu znanja i vještine u slijedećim oblastima:
Ciljna grupa su prvenstveno zaposleni/e u nevladinim organizacijama, jer su to prvenstveno organizacije u kojima nefinansijsko osoblje često planira i realizuje potrošnju finansijskih sredstava organizacije. Međutim, program je otvoren za učešće privatnog sektora, kao i zaposlenike/ce institucija.
Moduli trebaju obuhvatiti opća znanja iz ove oblasti, ali i specifične oblasti kao što su interne kontrole i procjena rizika, efektivnost, efikasnost i ekonomičnost u smislu postizanja ciljeva i postizanja rezultata u odnosu na korištenje raspoloživih resursa (komponente COSO-komiteta Sponzorskih organizacija modela Treadway komisije koji je opšteprihvaćeni međunarodni model za uspostavljanje, upravljanje i evaluaciju sistema interne kontrole). Druga specifična oblast u modulima treba biti finansijsko upravljanje projektima.
Sadržaj koji će biti ponuđen kroz kurikulum ne treba zahtijevati prethodno poznavanje finansija. Umjesto toga, namijenjen je da bude prvi korak za svakoga ko se želi upoznati sa zakonskim obavezama kada su u pitanju osnove finansijskog upravljanja, principi računovodstva i izvještavanja od strane udruženja i fondacija, te projektno planiranje i izvještavanje.
Trajanje programa obrazovanja za koji se izrađuje kurikulum treba biti 10-15 nastavnih časova, te osim teorijskog dijela treba uključivati i praktični dio nastave kako bi polaznici/ce stekli znanja i vještine potrebne za uspješno finansijsko upravljanje udruženjem ili fondacijom, uz uvažavanje svih zakonom propisanih obaveza, ali i općeprihvaćenih finansijskih standarda.
Ponuđač/ica će izvršiti i isporučiti sljedeće:
Očekivani datum početka angažmana je 3. novembar 2022. Za izvođača/icu je predviđeno ukupno 10 radnih dana.
| ZADATAK | ROK |
| Učešće na uvodnom sastanku | 3.11.2022. |
| Predložiti kratki opis tematskih cjelina kurikuluma | 5.11.2022. |
| Razviti nacrt kurikuluma koji sadrži ciljeve i zadatke učenja, očekivane ishode učenja, aktivnosti i metode rada | 12.11.2022. |
| Predložiti sadržaj za štampane materijale za učenje | 15.11.2022. |
| Predati finalnu verziju kurikuluma | 18.11.2022. |
4.1. Opći uslovi
Pravo prijave imaju sva fizička i pravna lica iz Bosne i Hercegovine.
Fizičko lice ili voditelj/ka tima (team leader) ispred pravnog lica mora ispunjavati sljedeće uslove:
4.2. Obrazovanje i iskustvo
4.3. Vrijednosti
Sve informacije u vezi sa nabavkom, zahtjevi za pojašnjenje i druge informacije, ponuđači/ce mogu dobiti isključivo pisanim putem od kontakt osobe, u protivnom drugi način korespondencije ugovarač neće smatrati valjanim.
Sva korespondencija između ugovarača i ponuđača treba se odvijati u pisanoj formi, putem e-maila sa naznakom u naslovu mail-a: DVV 001 01/2022 Upit –Angažman eksperta/ice za kreiranje kurikuluma
Kontakt osoba je Sanela Čičić – [email protected]
Upiti se mogu slati do utorka, 25.10.2022. godine do 11:00 sati.
Odgovori na sva pitanja pristigla do roka za upite biće objedinjeni i kao takvi javno objavljeni na web stranici www.civilnodrustvo.ba kao sastavni dio objave o ovom otvorenom postupku nabavke, najkasnije do četvrtka, 27.10.2022. godine.
Jezički zahtjevi:
Ponuda i korespondencija vezana za ponudu između ponuđača/ica i ugovarača komunicira se na jednom od službenih jezika u BiH.
Ponuđači/ce su obavezni da pripreme ponudu u skladu sa uslovima nabavke. Ponude koje nisu u skladu sa uslovima, biće odbačene kao neprihvatljive.
Ponuđači/ce snose sve troškove nastale u toku pripreme i dostavljanja ponude. Ugovarač ne snosi nikakve troškove u postupku nabavke.
Ponuda mora sadržavati datum i potpis (u slučaju da je ponuđač pravno lice ponuda mora sadržavati i pečat ovlaštenog lica i kontakt informacije pravnog lica). Ponuđači/ce su dužni dostaviti cijenu ponude u skladu sa svim karakteristikama ponude. U slučaju da ponuđač/ice ne odgovori/e ovom zahtjevu, ponuda će biti odbačena. Ukoliko sadrži više od jedne stranice, potrebno je da sve stranice ponude budu numerisane, na način da je vidljiv redni broj stranice.
U roku za podnošenje ponuda, ponuđač može da izmijeni, dopuni ili povuče ponudu. Ponuđač podnosi izmjenu, dopunu ili povlačenje ponude sa naznakom jedne od opcija: Izmjena/dopuna/povlačenje ponude br. DVV 001 01/2022 Naziv ponuđača ili ime i prezime
Ponude se podnose e-mailom.
Ponude se podnose elektronski na email adresu naznačenu u sekciji “Način dostavljanja ponude”, a e-mail treba da sadrži sljedeće dokumente:
Prijava za fizička lica:
Prijava za pravna lica:
Sve ponude primaju elektronskim putem, CPCD mora potvrditi prijem ponude u roku od 24h od prijema.
Uslovi za kvalifikaciju ponuđača(ice:
Ugovarač će odbiti ponudu, ukoliko je ponuđač/ica, koji/a je dostavio/la ponudu, izvršio/la bilo koju ilegalnu radnju, dao/la ili namjerava dati poklon nekom od uposlenika/ca kod ugovarača, u vidu novčanog iznosa ili nekom drugom obliku, u pokušaju da izvrši uticaj na sam tok postupka nabavke.
U slučaju da ponuda, koju ugovarač primi u toku postupka nabavke, prouzrokuje ili može prouzrokovati sukob interesa, u skladu sa internim procedurama CPCDa i sa vežećim propisima o sukobu interesa u Bosni i Hercegovini, ugovarač će postupiti u skladu sa propisima.
Iznos ponude treba biti iskazan brojevima i slovima, te izražen u konvertibilnim markama (BAM). U iznos ponude treba uračunati sve troškove u vezi predmeta ponude. Ponuđači koji su PDV obveznici iskazuju neto iznos za svaku stavku, ukupan neto iznos ponude, iznos PDV-a na ukupan iznos ponude, kao i ukupan iznos ponude s PDV-om.
Ponuđač može napraviti specifikaciju troška po stavkama kako smatra da je potrebno.
Finansijska ponuda se dostavlja na obrascu Finansijska ponuda (Annex 2).
Period važenja ponude je 30 dana, računajući od dana zatvaranja poziva za ponude.
Ugovorač će donijeti odluku o izboru najpovoljnijeg/e ponuđača/ice najkasnije pet (5) radnih dana od isteka roka za podnošenje ponuda.
Svi/e ponuđači/ce će biti pisanim putem obaviješteni o rezultatima ovog poziva.
Plaćanje se vrši 15 dana po izvršenom poslu, odnosno pisanoj potvrdi koju izdaje CPCD da je sadržaj dokumenta u potpunosti prihvaćen i izrađen u skladu sa zahtjevima, a u slučaju da je riječ o pravnom licu plaćanje se vrši 15 dana od dana zaprimanja fakture za realizovanu nabavku, na račun ponuđača, koji je dostavljen u ponudi. Rokovi plaćanja mogu biti i drugačije definisani između izabranog ponuđača/ice i ugovarača što će se precizirati ugovorom.
Avansno plaćanje nije predviđeno ovim pozivom.
Ugovarač će donijeti odluku o najuspješnijoj ponudi na osnovu najboljeg ponuđenog kvaliteta za ponuđenu cijenu u omjeru (30 iskustvo, 30 obrazovanje, 40 finansijska ponuda).
Ugovarač će donijeti odluku o najuspješnijoj ponudi na osnovu sljedećih kriterija:
– Pokazane stručnosti i iskustva ponuđača/ice
– Potvrda o mogućnosti isporuke predmeta nabavke u datom roku
– Finansijske ponude
Ponuđači su obavezni da pripreme ponude i dostave dokumente u skladu sa navedenim zahtjevima.
Ponude koje nisu u skladu sa navedenim zahtjevima neće se uzeti u razmatranje.
Ponude se dostavljaju e-mailom na adresu [email protected] a u SUBJECT upisati: Ponuda po otvorenom postupku br. DVV 001 01/2022 Naziv ponuđača ili ime i prezime
U tijelu maila se navode nazivi svih dostavljenih dokumenata, a dokumenti se imenuju kao što su nabrojani u sekciji „Priprema ponude“.
Svi dokumenti koji sadrže potpise i pečate trebaju biti dostavljeni u PDF formatu. Finansijske ponude se dostavljaju u Excel formatu. Dokumentaciju ne stavljati u ZIP.file ili bilo koji drugi kompresovani format.
Maksimalna veličina maila može biti 10 MB. U slučaju da su dokumenti u prilogu veći od 10 MB, rasporedite dokumente u više mailova s tim da u polje SUBJECT: u prvom mailu upisujete: Ponuda po otvorenom postupku br. DVV 001 01/2022 Naziv ponuđača ili ime i prezime_x/#, umjesto oznake „x“ upisujete redoslijedni broj maila, a umjesto oznake „#“ upisujete ukupan broj mailova koje ćete poslati. U tijelu maila navodite numerisanu listu svih priloženih dokumenata u tom mailu.
Krajnji rok za dostavljanje ponude je 2. novembar 2022. godine do 16:00 h.